Weg hier!
P-Punkte Forum
Willkommen im P-Punkte Forum, Gast! Bitte stelle dich einmal in der Kennenlernstube vor! 😄
  • En Schwiizerdütsche Abschnitt gits au ned all Tag. Wird sicher es Gaudi. Vill Spass zeme!

• 8
    13 11

Hallo zäme. Freue mi, dases sogar e schwizer-träffponkt da get. Ech ha mech scho paar mal gfragt, öbs im gsa forum au schwizer het. Drom schön, ech könne z lehre 😀
    Gruess

• HimmelsliebeH
    47 45

Im GSA weiss ichs ehrlich ned, aber da etz sicher 🙂

• 8
    13 11

Hey mega. S freut mi sehr. Schön dases dä Träffponkt för üs da get 😍

• HimmelsliebeH
    47 45

So en Eggä chas halt au nur geh, wänns epper cha moderiere

• 8
    13 11

Ja, das esch secher sehr wechtig. Ond wenns haut ou tatsächlech schwizer da het. Ech fende dini Art vo de Pädophilie öbrigens sehr spannend. Hani so tatsächlech no nie gläse. Ond ech beschäftige mech doch scho fascht 20 Jahr intensiv metem Thema

• So en Eggä chas halt au nur geh, wänns epper cha moderiere

8
    13 11

VS? 😉 oder hani mi verschetzt?

• Ja, das esch secher sehr wechtig. Ond wenns haut ou tatsächlech schwizer da het. Ech fende dini Art vo de Pädophilie öbrigens sehr spannend. Hani so tatsächlech no nie gläse. Ond ech beschäftige mech doch scho fascht 20 Jahr intensiv metem Thema

HimmelsliebeH
    47 45

Meinsch wege de Asexualität dezue?

• VS? 😉 oder hani mi verschetzt?

HimmelsliebeH
    47 45

Will d Schwiiz doch recht chlii isch, machi kei Ahgab dezue, au wänn Schwiizer natürli chönd rate. Sorry 🙂

• HimmelsliebeH
    47 45

Aber hey, stell dich doch mal no idr Kennenlernstube vor, das fählt no

• Will d Schwiiz doch recht chlii isch, machi kei Ahgab dezue, au wänn Schwiizer natürli chönd rate. Sorry 🙂

8
    13 11

Absolut verständlech. Mech fasziniere d Dialäkte sehr ond ech fends spannend, met paar wort usezgfende wohär öpper stammt. Da geits mer meh omd Freud a üsere Sprach weder dasi öpper jemaus wörd blos stöuä.

• Aber hey, stell dich doch mal no idr Kennenlernstube vor, das fählt no

8
    13 11

Das werd i dä nächschte Täg no nahholä.

• Meinsch wege de Asexualität dezue?

8
    13 11

Ja. Meischtens eschs ja grad di sexuell Komponänte wo z ganzi usmacht. Esch be mier ned anderscht gse, het sech aber veränderet, je meh ond lenger dasi mi met minere Hebephilie usenand gsetzt ha.
    Inzwösche eschs meh ä Faszination för Meitschi ime bestemmte „auters-schema“ klar hets no ä sexuelli Komponänte met dren. Aber so wini das cha beurteile esch z inträsse houptsächlech weder sexuell no romatisch. Äbe ä Faszination för öppis ossergwöhnlech schöns.

• Absolut verständlech. Mech fasziniere d Dialäkte sehr ond ech fends spannend, met paar wort usezgfende wohär öpper stammt. Da geits mer meh omd Freud a üsere Sprach weder dasi öpper jemaus wörd blos stöuä.

HimmelsliebeH
    47 45

Ja klar, mich au. Findes uh spannend wie unterschiedlich alli schriibed und redet idr Schwiiz. Git ja au de Dialekttest, recht lustig.

• Ja. Meischtens eschs ja grad di sexuell Komponänte wo z ganzi usmacht. Esch be mier ned anderscht gse, het sech aber veränderet, je meh ond lenger dasi mi met minere Hebephilie usenand gsetzt ha.
    Inzwösche eschs meh ä Faszination för Meitschi ime bestemmte „auters-schema“ klar hets no ä sexuelli Komponänte met dren. Aber so wini das cha beurteile esch z inträsse houptsächlech weder sexuell no romatisch. Äbe ä Faszination för öppis ossergwöhnlech schöns.

HimmelsliebeH
    47 45

Also ich känne villi, wo (au) starchi romantischi Gfühl hend, wo grad au im direkte Kontakt überwieged. Isch glaub au chli es Klischee, obwohls bi villne ähnlich isch wie Gfühl für Erwachseni: Attraktivität = eher sexuell. Charakter im direkte Kontakt = eher romantisch.

Aber ja, bi mir fallt s Sexuelle halt ganz weg bi Chind, drum hanis au lang ned so verstande.

• Also ich känne villi, wo (au) starchi romantischi Gfühl hend, wo grad au im direkte Kontakt überwieged. Isch glaub au chli es Klischee, obwohls bi villne ähnlich isch wie Gfühl für Erwachseni: Attraktivität = eher sexuell. Charakter im direkte Kontakt = eher romantisch.

Aber ja, bi mir fallt s Sexuelle halt ganz weg bi Chind, drum hanis au lang ned so verstande.

8
    13 11

Be Mönsche i dim auter esch aber ä sexuelli Aziehig da? Oder besch ganz asexuell onderwägs?

• Be Mönsche i dim auter esch aber ä sexuelli Aziehig da? Oder besch ganz asexuell onderwägs?

HimmelsliebeH
    47 45

Jain, ich ha hauptsächlich ned würkli Interesse a Sexuellem und au Sex selber. E gwüssi Ahziehig und Attraktivität für Mensche hani au oberflächlich, aber überwiegt halt ned. Und ich find Mensche automatisch attraktiver, wenn sie mir charakterlich gfallet, völlig unabhängig vom Üssere.