bruno (@bruno)
Beiträge
-
eifach mal hallo
Schwiizer Eggähoi zäme, guete nabig
schön weme so ch mitenand rede. i bi ganz neu hüt em abe. he eifach mal wölle tschou säge. würd mi freue vo landslüt öppis zghöre…
hoi zäme, guete nabig
schön weme so ch mitenand rede. i bi ganz neu hüt em abe. he eifach mal wölle tschou säge. würd mi freue vo landslüt öppis zghöre…